Všeobecné obchodní podmínky (VOP)
RNDr. Jana Rejchrtová
IČO: 21892725
web: https://janarejchrtova.cz
e-mail: jana.rejchrtova@gmail.com
Základní ustanovení
Tyto VOP upravují právní závazkové vztahy mezi provozovatelem poradenských služeb a klientem. Provozovatel poskytuje poradenství na základě živnostenského oprávnění.
Objednání
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem osobně, telefonicky nebo e mailem. Dohodnutý termín je závaznou objednávkou, která na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje příslušný čas provozovatele. Služby jsou poskytovány v rámci provozní doby. Na objednávky konzultace přes email bude reagováno nejpozději do 24 hod.
Zrušení termínu
Pokud se z vážných důvodů klient nemůže v dohodnutém termínu dostavit, informujte o této skutečnosti předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením objednané služby. Pozdější zrušení dohodnutého termínu konzultace se považuje za absenci klienta.
Předčasný příchod
S ohledem na klienty, kteří jsou objednáni před vámi, se dostavte nejdříve 5 minut před stanoveným časem konzultace. V případě dřívějšího příchodu je třeba posečkat v určených prostorách.
Pozdní příchod
Dostaví-li se klient max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na konzultaci se považuje za absenci klienta.
Absence klienta
V případě nepřítomnosti nebo příchodu na objednanou konzultaci se zpožděním delším než 15 minut bude po zákazníkovi požadována úhrada (na příslušný bankovní účet / v hotovosti) hodnoty rezervované doby ve výši objednané hodnoty objednané služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty příslušného poukazu. Po vyrovnání závazku může být sjednán nový termín konzultace.
Odmítnutí objednané služby
Objednané služby mohou být odmítnutý v těchto případech:
-
klient se dostaví se zjevnými příznaky infekčních onemocnění,
-
klient se dostaví v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek -klient se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu,
-
klient se během objednávání termínu či poskytování konzultace vyjadřuje nepřístojným způsobem.
Předčasné ukončení konzultace
Konzultace může být předčasně ukončena, pokud se:
-
v průběhu konzultace u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění,
-
v průběhu konzultace se u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek,
-
v průběhu konzultace se u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů,
-
v průběhu konzultace se bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem.
Odchod z poradny
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před konzultací, během konzultace i po konzultaci neručí. (Není v lidské moci neustále hlídat, zda někde nezůstalo něco odložené a zapomenuté).
Informovaný souhlas zákazníka
Klient je před prvním poskytnutím služby instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne léčbu podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
Ceník
Ceník je zveřejněn na webových stránkách. Ceny platí pro základní provozní dobu.
Tyto VOP vstupují v platnost a účinnost dne 06. 08. 2024.